Thank you KERANA PENSIL !

Tepat pada tarikh 12.12.12 aku tukar nama blog aku lagi sekali,buat kali terakhir kepada nama hashima..iaitu nama yang diberikan oleh kedua ibu bapaku..hmm..nampak sangat macam aku ni bersikap acuh tak acuh nak letak nama yang tetap untuk belog..dah tiga kali aku tukar nama..mula-mula nama Black Rose..pastu C'ma Si Kucing..and the last Hashima Mohd Salim..sebenarnya aku  pada saat itu, masih lagi sedang mencari identiti aku sendiri dalam belog kesayangan aku..Maklumlah remaja..memang suka mencari identiti sendiri kan? Dan akhirnya aku mula buat keputusan secara rasminya nama belog kesayangan aku adalah


                                                   HASHIMAMOHDSALIM.BLOGSPOT.COM



"Ingin menjadikan blog ini sebagai belog yang mempunyai IDENTITI tersendiri "

Itulah niat aku  apabila rakan aku iaitu pemilik belog yang comel iaitu KERANA PENSIL mengajak aku masuk ke dunia digital iaitu BLOG..Pada mulanya aku kurang berminat sebab tengok macam tak dapat keuntungan. Tapi BILA dia kata BOLEH dapat WANG dengan letak iklan..Kchingg!Kching! ( $ __ $ ) Huh! Terus berdesing telinga dengan bunyi limpahan wang syiling tepi telinga aku! After balik dari sekolah terus ngadap laptop aku untuk daftar sebagai blogger. Dan dialah sifu aku yang mengajar aku tentang dunia blog sampai sekarang! Thanks KERANA PENSIL!

Comments

Popular Posts