Jom terjah!

Monday, 23 January 2012

anime..yang macam harem..


  •        Ish..ish..zaman sekarang ni banyak betul la gambar-gambar anime yg x patut kita lihat..semuanya mengarut..memang tak patut..Black nak kongsikan cerita tentang tips2 utk mengelak dari terjebak melihat perkara2 yg x patut di lihat oleh semua org termasuk org Islam..sekarang ni zaman teknologi yg canggih2 semuanya ada internet lebih2 lagi ia seronok bagi pengemar komik anime/manga..mereka ni x perlulah membakar duit utk membeli komik pada setiap bulan utk beli buku komik.. zaman sekarang maklumat di hujung jari je..hanya klik saje dah dpt.. Black harap anda semua dan pengemar komik berhati-hati utk membaca komik 2..ye la..ade jugak komik yg berunsurkan muslimah..mcm Ana muslim,Asuh itu x ape..tapi sekarang Black nak sentuh ttg anime yg berunsur terlebih "seksi"..klau anda suka baca komik please..jgn klik pada tajuk komik klau ada sebut ttg---->
  • Ecchi
  • Romance
  • gender bender
  • harem 
itu saje yg Black tahu..thank for reading.. :)
cantik..

detective conan..bagus utk tontonan umum..

anime muslimah..

:)...




               


4 comments:

Cik Pensil said...

ya .
tapi kalau tgk mamat korea ?
cam ne pulakk ?
hihi :D

black rose said...

rasenya mamat korea hot lagi..*hot kat dye punya babyface jew* :)

ridzwan hmca said...

cantik gambar anime muslimah awk

cerita seowank gadiys ! said...

:)