Tip untuk elak cermin mata bercalar

As salam. Nak tanya ada sapa-sapa pakai cermin mata? Mesti ada kan? Korang mesti geram kalau cermin mata calar-balar akibat suka gilap ngan kain kapas or bukan kain untuk spek mata.. atau pon suka bagi hilang kain spek tu walaupun beratus-ratus helai korang dah beli..ni tips untuk nak prevent dari calar-balar kat spek korang..

1.Ambik ubat gigi
2.Tisu lembut *bukan tisu tandas ye
3. Spek mata korang
4.Air paip

Lepas tu, tekan ubat gigi tu bagi keluar sikit je..pastu sapu kat cermin mata *jgn mata korang plak ye.Biar beberapa saat and then buka air paip and bilas..Lap dengan tisu lembut dengan perlahan-lahan.Dah siap..
Macam baru beli kan?


Comelnya..


lepas ni..jangan pulak spek mata yang hilang ye...

Comments

Popular Posts